- abrigo

«se queres um escudo impenetrável, permanece dentro de ti mesmo»

Thursday, March 27, 2014

um dia lamechas não mata



Tenho saudades de casa, hoje gostava de ter tido um abraço de alguém que me seja mais familiar. Saudades de um abraço de alguém que me conheça desde sempre. Hoje tive tantas saudades tuas. Sete anos babes, sete anos que nos conhecemos e sou doida por ti, és das melhores pessoas que apareceram na minha vida, alguém que nunca me virou as costas em situação alguma. És a primeira a chamar-me a atenção, a estar presente, a abraçar-me quando eu preciso, a ouvir os meus problemas e aventuras sem nunca me julgar. 
Quando este avião levantou em Portugal, foste uma das pessoas que me falou no coração e me disse que sou capaz de fazer isto. Naquele satidico dia no Skype, quando estavas caladinha a ouvir e me escreves-te «és a pessoa mais corajosa que conheço», encheste o meu coração de carinho e força. Mesmo a tantas horas de diferença tens sido um porto de abrigo e o meu barco está atracado. A minha âncora caiu e eu não quero que levante nunca. Mesmo a tantas horas de distância ainda me chamas á razão e me chamas de melhor amiga. Mesmo depois de quase 8 meses de distância, mesmo depois daquele abraço no aeroporto (...)




You're a falling star, You're the get away car.

You're the line in the sand when I go too far. 

You're the swimming pool, on an August day. 

And you're the perfect thing to say. 




And you play it cool, But it's kinda cute.

Ah, When you smile at me you know exactly what you do. 

Baby don't pretend, that you don't know it's true. 

Cause you can see it when I look at you. 



And in this crazy life, and through these crazy times 

It's you, it's you, You make me sing. 

You're every line, you're every word, you're everything. 



You're a carousel, you're a wishing well, 

And you light me up, when you ring my bell. 

You're a mystery, you're from outer space, 

You're every minute of my everyday. 



And I can't believe, uh that I'm your man,! 

And I get to kiss you baby just because I can. 

Whatever comes our way, ah we'll see it through, 

And you know that's what our love can do. 




And in this crazy life, and through these crazy times 

It's you, it's you, You make me sing 

You're every line, you're every word, you're everything. 



So, La, La, La, La, La, La, La 

So, La, La, La, La, La, La, La 




And in this crazy life, and through these crazy times 

It's you, it's you, You make me sing. 

You're every line, you're every word, you're everything. 

You're every song, and I sing along. 

'Cause you're my everything. 

Yeah, yeah 




So, La, La, La, La, La, La, La 

So, La, La, La, La, La, La, La, La, La, La, La 




Hope you remember, love you, and miss you a lot. With love, Mar.

No comments:

Post a Comment